New in Sweden. Business start: Lätt svenska, engelska och arabiska.
Här får du praktiska råd om du funderar på eller ska starta eget företag. Grundläggande information om företagsformer, skatter, moms mm. Kursen är en kväll, två timmar.
Kurstillfällen:
November: 26:e – kl 17-19
Easy Swedish, English and Arabic. Here you get practical advice if you are considering or should start your own business. Basic information on company forms, taxes, VAT etc. The course is one evening, two hours.
Courses:
November: 26:e – kl 17-19
Plats: Portgatan 3 Munktell Science Park
Anmälan: eskilstuna@nyforetagarcentrum.se eller 016-14 66 14 eller fyll i formuläret nedan.
Hjärtligt välkommen!