Hem

3 Steg till eget företag – på lätt svenska och arabiska

Funderar du på att starta eget företag?
Passa på nu att förbereda dig så du är väl förberedd när det är dags att starta. Vi erbjuder nu en kostnadsfri
digital kurs på lätt svenska där vi översätter svåra ord och termer till arabiska och engelska.

Valbara kursdatum:
18,19,20 augusti – Tid alla dagar: kl.17.00-19.00
20,21,22 oktober – Tid alla dagar: kl.17.00-19.00

Kurs agenda: Kväll 1
• Hur gör jag en affärsplan?
• Vilken bolagsform ska jag välja?
• Hur gör jag en enkel budget?

Kurs agenda: Kväll 2
• Bokföring, moms och skatter.
• Olika finansieringsformer.
• Avtal och försäkringar.

Kurs agenda: Kväll 3
• Marknadsföring i sociala medier. Tips på hur du gör
marknadsföring på Facebook, Instagram och Google.

Kursen är kostnadsfri

Anmäl dig till kursen nedan:

    Ditt Namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Ditt telefonnummer (obligatorisk)

    Vilket datum vill du anmäla dig till?
    18,19,20 augusti – Nyföretagarkurs 3-steg till eget företag (digitalt) (kl. 17.00-19.00).
    20,21,22 oktober – Nyföretagarkurs 3-steg till eget företag (digitalt) (kl. 17.00-19.00).

    Övrig fråga

    Sidan uppdaterades 2020-07-13

    Våra samarbetspartners